Inspiration

Jag ska låta mig inspireras i tidningar, på youtube, på hemsidor, blogga m.m. fundera ut vad jag kommer behöva tänka på, hur jag ska göra för att nå bästa resultat, hur jag ska göra för att bli motiverad och hålla motivationen uppe. Leta positiv energi och samla den här på bloggen eller göra en visionboard kanske. Det var faktiskt ett väldigt bra förslag, fantasin flödar! Att ladda ner härlig peppande musik är också en bra plan och sätta upp små delmål kanske så enkla som en dag utan sötsaker och småätande ger belöning. Vet dock inte vad belöningarna skulle kunna vara men det tål att funderas på. Andra mål skulle kunna vara att springa 1/2/3 gånger i veckan och promenera ytterligare 1/2/3 gånger, har ingen som helst aning om hur mycket jag orkar men det bästa vore om jag orkade springa 3 gånger och gå 1. Skulle jag kunna motivera mig till att göra det i 3 veckor till att börja med är jag grym! Dessvärre ska jag jobba i två veckor snart och efter en lång dag på jobbet i vilket man förövrigt grå/står hela tiden så blir man hyffsat trött men vafan det ska gå!! Som sagt visionboard och inspirationsletande: coming up!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0