2 Feb

Jag måste börja ta tag i saker, nu har träningen fått lida länge men det är inte det som är problemet utan maten, måste prata med en dietist och så måste jag gå till skolsköterskan eller annan läkare för att undersöka fötterna, helt sjukt va länge jag skutit upp det. :(

 

Det positiva som hänt det senaste i träningsväg är att jag börjat gå på spinning varje fredag och faktiskt upptäckt att det är riktigt kul så oväntat och så grymt bra. Snart blir det varmare ute och då kan jag gå, springa m.m. men innan det behöver jag gå på spinning/gym/träna annat oftare men ingenting spelar någon roll om jag äter som jag gör nu så det beöver fixas allra först.

 

Come on NOW :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0