12 Juni

Fick nyss ett samtal från Jörgen, blev kallad till matchen imorgon som börjar kl. 18.00 och samlingen är 16.15. Han sa åt mig att ta det lugnt och inte skicka iväg bollarna utan spela med kvalité och det är något som jag verkligen ska ta åt mig. Ett tips från mig själv är att slappna av och inte tänka så mycket utan bara köra på!

Är lite sliten sen igår då jag var på sommarland från 15.00-01.00 och kom hem vid halv tre typ då det var "Sista natten mé gänget". Det var väl inget ös men känner mig ändå lite småyr. Ska dock ge mig ut i löparspåret snart ändå när jag slappat lite och efter det kan jag också slappa och så kanske det blir en långpromenad eller cykeltur framåt kvällen. Jag tror motion är välbehövt för både kropp och skäl just nu! (vet att det är så!)


Nu ska jag också passa på att lägga upp kostförslag:

Frukost: 2 rostade bröd + pålägg + vatten+grönsaker / 1 port youghurt med russin och flingor/vårgårdaris
Lunch: 1 köttbit/1 kycklingbit/4 köttbullar/1 korv/1 hamburgare ung. + lite pot/mos/ris + vatten
Middag: Något lätt som en tallrik youghurt eller en macka.
Kväll: Något lätt

Regler: Inget småätande, äta när andra äter, när mat bjuds, aldrig ta fram något själv om ingen annan äter!

Ta det lugnt och tänk inte så mycket på maten så ordnar det sig nog fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0